Είναι αλήθεια ότι υπάρχουν πολλά blog εκεί έξω. Το 2017 υπολογίζεται ότι έγιναν συνολικά 4,2 εκατ. blog posts. Όλο και περισσότεροι bloggers «ξεφυτρώνουν». Και απλώνονται σε όλα τα πεδία. Από την τεχνολογία, μέχρι την μόδα. Αυτά όλα δεν πρέπει να σε αποθαρρύνουν από το να φτιάξεις το δικό σου blog.
Το ερώτημα εδώ βέβαια, είναι το πως θα αποκτήσεις το δικό σου κοινό και θα κάνεις τους ανθρώπους να διαβάζουν τα δικά σου άρθρα. Πώς θα αποκτήσεις μια μεγάλη μάζα αναγνωστών, που θα σε ακολουθεί και θα θέλει να διαβάσει αυτά που γράφεις; Έτσι ώστε να μπορέσεις να αξιοποιήσεις το blog σου σε επαγγελματική βάση.
Ξεκίνα με το Γιατί
Πρώτα από όλα, πρέπει να βρεις την αποστολή σου. Σκέψου γιατί θέλεις να κάνεις δημιουργία blog. Το σημαντικό εδώ: Πρέπει να είσαι παθιασμένος σχετικός με το αντικείμενο που θα γράφεις. Δεν είναι εύκολο π.χ. ένας άντρας που δεν ασχολείται με μόδα, ή μια γυναίκα να γράφει για μηχανές. Πρέπει η θεματολογία να αρέσει σε εσένα τον ίδιο. Και στη συνέχεια να μεταφέρεις τις όποιες γνώσεις έχεις στο κοινό.
Κάθε Πότε;
Μετά, βασικό στοιχείο είναι η συνεπεία. Αφού έχεις φτιάξει αυτό που θέλεις, πρέπει να γράφεις συχνά. Δεν έχει νόημα να δημιουργήσεις ένα blog για να γράφεις μία φορά το εξάμηνο ή όταν τέλος πάντων έχεις χρόνο. Δεν μπορείς να γράφεις κάθε ημέρα; Ok, μπορεί να ανεβάζεις όμως μερικές φορές κάθε εβδομάδα. Αποφάσισε π.χ. ότι θα δημοσιεύεις 2 φορές την εβδομάδα. Και μείνε πιστός σε αυτό. Αν το blog είναι ένα παράλληλο project για εσένα, δεν θα μπορείς να γράφεις 2 κείμενα την ημέρα. Οπότε μην υποσχεθείς στους αναγνώστες κάτι τέτοιο.
Σημαντικό: Μην υποσχεθείς ένα χρονοδιάγραμμα που δεν μπορείς να τηρήσεις.
Τι θα γράφεις;
Τρίτο και ποιο σημαντικό: Να βρίσκεις συνεχώς έμπνευση.
Στην αρχή τα πράγματα ίσως είναι πιο εύκολα. Όμως όσο περνά ο καιρός, οι ιδέες σου πιθανότατα θα «εξατμίζονται». Άλλωστε πόσα πράγματα να γράψεις πάνω σε ένα συγκεκριμένο θεματολογικό πεδίο;
Χρησιμοποίησε τα social media για να βρεις νέα ερεθίσματα. Ρώτα και τους αναγνώστες τι άλλο θα ήθελαν να δουν και άνοιξε έναν διάλογο μαζί τους.
Φέρε το περιεχόμενο κοντά στο κοινό σου
Τέλος, είναι κομβικής σημασία όλα αυτά που γράφεις, να φτάνουν μπροστά στους αναγνώστες. Ακόμα και την καλύτερη θεματολογία να έχεις, αν δεν έχει τη δυνατότητα να την εντοπίσει ο μέσος χρήστης, του είναι χωρίς αξία.
Στην εποχή μας αυτό είναι πιο εύκολο. Φυσικά μέσα από τα social media. Ότι αναρτήσεις κάνεις στο blog, θα πρέπει να ανεβαίνουν και στα social κανάλια σου. Το Facebook, το Twitter, το Linkedin και το Instagram είναι μερικές από τις πλατφόρμες που μπορείς να χρησιμοποιήσεις.
No comments:
Post a Comment