Tuesday, January 2, 2018

Λόγοι Για Τους Οποίους η Διαφήμιση Facebook Που Κάνετε Μπορεί να Μην Λειτουργεί




Το Facebook έχει σχεδόν 2 δισεκατομμύρια χρήστες από τους οποίους συλλέγει συνεχώς δεδομένα. Με κάθε ενημέρωση του προφίλ, δημοσίευση, check-in ή σχόλιο το Facebook αποθηκεύει πληροφορίες. Εξαιτίας αυτού, το Facebook έχει ουσιαστικά γίνει μια τεράστια βιβλιοθήκη δεδομένων τα οποία οι επιχειρηματίες μπορούν να εκμεταλλευτούν όταν κάνουν διαφημιση Facebook .

Αλλά ακόμα και με αυτή τη γιγαντιαία βάση δεδομένων και τις προηγμένες δυνατότητες που μπορείτε να επιλέξετε, είναι εύκολο να κάνετε λάθη. Εάν δεν παίρνετε τα κλικ και τις μετατροπές που περιμένατε, υπάρχουν ορισμένα συνηθισμένα προβλήματα που μπορεί να έχετε.

Οι Αιτίες

  • Οι συνηθέστερες αιτίες για τις οποίες μπορεί να μην λειτουργεί η διαφήμιση Facebook είναι οι εξής:
  • Επιλέξατε εσφαλμένο στόχο για τις διαφημίσεις facebook
  • Δεν φτάνετε στο σωστό κοινό
  • Το κοινό σας είναι πολύ ευρύ και χάνεται χρήματα
  • Το κοινό σας είναι πολύ στενό και χάνεται κλικ
  • Οι ανταγωνιστές σας κάνουν καλύτερες προσφορές από εσάς
  • Δεν κάνετε remarketing
  • Δεν χρησιμοποιείτε βίντεο
  • Χρησιμοποιείτε φωτογραφίες γενικής χρήσης που είναι αδιάφορες
  • Η παρότρυνση για δράση (call-to-action) σας δεν είναι δελεαστικό
  • Το κείμενο σας δεν είναι εστιασμένο στον χρήστη
  • Ζητάτε πάρα πολλά από τη διαφήμιση facebook
  • Δεν χρησιμοποιείτε μια πετυχημένη σελίδα προορισμού

Συμπέρασμα

Μόλις βρείτε το καλύτερο σημείο στη στρατηγική της σας όσον αφορά τη στόχευση του σωστού κοινού, δημιουργώντας αποτελεσματικό κείμενο και επικοινωνώντας μια αξιόλογη προσφορά, η διαφήμιση στο Facebook μπορεί να σας βοηθήσει να βρείτε υποψήφιους πελάτες και να τους μετατρέψετε σε μακροπρόθεσμους αγοραστές. 


Φροντίστε να δημιουργήσετε στόχους, να αναλύετε την απόδοσή σας κάθε εβδομάδα και να αντλήσετε σημαντικά δεδομένα για να εφαρμόσετε σε άλλες καμπάνιες.

No comments:

Post a Comment