Monday, February 13, 2017

ΠΩΣ ΤΟ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΑΣ ΦΕΡΕΙ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΣΕΛΙΔΑ GOOGLE






Η διαδεδομένη χρήση του internet και των social media, έχει πια αλλάξει το marketing για πάντα. Από το πρωί που ξυπνάμε μέχρι να κοιμηθούμε είμαστε συνδεδεμένοι στο διαδίκτυο. Γινόμαστε αποδέκτες μιας μεγάλης ποσότητας πληροφοριών, που συχνά αδυνατούμε να διαχειριστούμε ικανοποιητικά. 

Πως μπορεί το content marketing να βοηθήσει ώστε και τους επισκέπτες του website μας να κρατάμε και να βγαίνουμε στην πρωτη σελιδα Google

Η απάντηση είναι μόνο μια: με μοναδικό περιεχόμενο!

ΠΩΣ ΒΓΑΖΕΙ Η GOOGLE ΤΑ ΟΡΓΑΝΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ


Ας δούμε ποια είναι η διαδικασία ώστε να εμφανιστεί κάποιο site στην πρώτη σελίδα Google.
Η Google ανιχνεύοντας τα website που είναι καταχωρημένα σε αυτή με τα crawls και τα bots που διαθέτει, αναγνωρίζοντας σε αυτά μια ενδιαφέρουσα πηγή πληροφοριών. Μάλιστα τα αξιολογεί χρησιμοποιώντας ένα αλγόριθμο με περίπου 200 διαφορετικούς παράγοντες. Όσο ποιο ενδιαφέρον το αξιολογεί ένα website, τόσο υψηλότερα το κατατάσσει στα οργανικά αποτελέσματα. Αν μάλιστα το ενημερώνεις σε τακτική βάση (2-3 φορές το μήνα) με πλούσια άρθρα (1000 λέξεων τουλάχιστον), μπορείς βάσιμα να πιστεύεις ότι σε σύντομο διάστημα μερικών μηνών, μπορεί να δεις το website στην πρώτη σελίδα της Google.

ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ


Ας υποθέσουμε ότι έχετε ένα  e-shop και έχετε βάλει τις περιγραφές των προϊόντων κάτω από τις φωτογραφίες τους, όπως τις δίνει ο προμηθευτής σας.  Όσο λεπτομερείς και αν είναι οι περιγραφές δεν σημαίνει ότι έχετε μοναδικό περιεχόμενο. Τις ίδιες ακριβώς περιγραφές θα έχουν στο e-shop τους και όλοι οι άλλοι ανταγωνιστές σας, που έχουν τον ίδιο προμηθευτή. Αντί λοιπόν να γράφετε μόνο τα τεχνικά χαρακτηριστικά τους, δώστε στον καταναλωτή χρήσεις και οφέλη. Πείτε του πράγματα που ο επισκέπτης δεν θα βρει αλλού. Δώστε του περιεχόμενο που τον αφορά και που θα τον βοηθήσει να επιλέξει το προϊόν από εσάς και όχι από τον ανταγωνιστή σας.

Το ίδια μπορούν να εφαρμοστούν σε όλες τις κατηγορίες websites (εταιρικές παρουσιάσεις, blogs, e-shops, κ.οκ). Πρέπει ο επισκέπτης να προμηθεύεται με περιεχόμενο που δεν θα μπορεί να βρει αλλού.

No comments:

Post a Comment